Workshop portfoliom

Workshop portfoliom

2 NAPOS WORKSHOPOK:

VÁLLALATI WORKSHOPJAIM, COACHING TÁMOGATÁSSAL:

- PÉNZÜGYEKRŐL NEM PÉNZÜGYESEKNEK TRÉNING

A pénzügyi alapfogalmak ismerete és értelmezése alapvető kompetenciává vált. Mit jelent a fedezet, milyen elemei vannak az önköltség-számításnak, mire figyeljünk a költséghelyi büdzsé felépítésekor?

- EMBERKÖZPONTÚ LEAN MENEDZSMENT BEVEZETÉSE ÉS TÁMOGATÁSA

A lean nemcsak költség-racionalizálási módszer, hanem egy emberközpontú filozófia, amely megnyitja a lehetőséget a problémák gyökér-okainak és a kreatív folyamatfejlesztési megoldások feltárásának.

- ÉRTÉKALAPÚ VEZETÉS, SZEMÉLYES ÉS SZERVEZETI ÉRTÉKEK ÖSSZEHANGOLÁSA

Miképp lehet a szervezetek által deklarált értékeket összhangba hozni a személyes értékrendünkkel, hogy a mindennapokban is szívvel-lélekkel képviselni tudjuk azokat, és tudatosan felismerjük a "gap"-eket?

- BEVONZANI, MOTIVÁLNI, MEGTARTANI – X,Y,Z GENERÁCIÓK A VEZETÉSBEN

Mitől válik vonzóvá egy munkahely a különbözően szocializálódott, eltérő generációk számára? Ismertető előadás és interaktív workshop az interkulturális együttműködés feljesztésére.

- STRESSZKEZELÉS ÉS REZILIENCIA A VÁLTOZÁSOK VIHARÁBAN

A kialakult és megszokott üzleti modellek folyamatos megkérdőjelezése a termékfejlesztési ciklus felgyorsulásával folyamatos nyomás alá került. Hogyan válik kezelhetővé a változásokkal járó stressz?

- BIZALOM ÉS KONSTRUKTÍV EGYÜTTMŰKÖDÉS FEJLESZTÉSE AZ EREDMÉNYESSÉGÉRT

Hogyan válik a szervezeti bizalom növelése a konstruktív, nyílt viták, és ezáltal az elkötelezettség és a következetesség kultúrájának megteremtésével az eredményesség eszközévé?

- ASSZERTÍV KOMMUNIKÁCIÓ ÉS KONFLIKTUSKEZELÉS NEHÉZ HELYZETEKBEN

Hogyan lehet határozottan képviselni a véleményünket és kiállni önmagunkért, anélkül, hogy másokat megbántanánk? Az értő figyelem, és hogyan járul hozzá a ki nem mondott gondolatok megértéséhez?

(ÓRADÍJ: 25.000 Ft, NAPIDÍJ: 200.000 Ft)

2016. 05. 26.

Ken Blanchard és Mark Miller: A titok – amit a nagy vezetők tudnak és tesznek

Ken Blanchard – a „harmadik tenor” már több évtizede kutatja a hatékony vezetés titkát. Sok sikeres könyve jelent meg mint például az Egyperces menedzser, a Helyzetfüggő vezetés, a Vezetői időgazdálkodás és az Empowerment.

Amit most ajánlok, az egy könnyű, 150 oldalas kis könyvecske, amelyben az író egy képzeletbeli mentorálási folyamatot követ végig nagyon olvasmányosan – én magam egy álmatlan éjszakán forgolódva vettem kezembe, és olvastam el pusztán néhány óra alatt.
Ken Blanchard már az előszóban kiemeli, hogy hite szerint minden a vezetőn múlik!
Az elképzelt történetben Debbie, egy frissen kinevezett vezető elkeseredetten állapítja meg, hogy a kinevezése óta semmi nem úgy működik az osztályán, mint egy éve, amikor hatalmas lelkesedéssel vetette bele magát új feladatába. Jelentkezik cége mentorálási programjába, ahol maga a cég elnöke foglalkozik vele.
Hosszas beszélgetések során ismeri fel, hogy mit jelent a „szolgáló vezetés”, hogy az empowerment környezet valójában egy megfordított piramis, amelyben a vevő az „úr”, és minden más funkció az ennek alárendelt „szolga”, rájön a hallgatás, meghallgatás erejére, megbizonyosodik, miért fontos vezetői feladat a vonzó jövőkép kialakítása, és miért olyan kemény, többlépcsős, odafigyelést igénylő folyamat egy-egy új dolgozó kiválasztása.
Ez utóbbiról Ken Blanhard kimondja, hogy a rossz kiválasztásért iszonyú magas árat kell fizetni. A helyrehozáshoz időre, mentális és érzelmi energiára van szükség, nem beszélve a járulékos költségekről, a csökkenő teljesítményekről, az elszalasztott lehetőségek áráról és arról, hogy a vezetők ilyen helyzetben nehezen vállalják fel saját rossz döntésüket és ismerik fel kiválasztási tévedésüket. De ha nem teszik, elveszíthetik hitelüket az embereik szemében és ez demoralizáló módon visszahat a teljesítményre. Új látásmódjával kemeli, hogy a kiválasztás kétoldalú folyamat, mert lehetőséget ad a jelölt számára is, hogy biztos legyen hogy jól választ, ha csatlakozik a céghez.
Az emberek olyan vezetőket követnek, akikben megbízhatnak, ehhez nélkülözhetetlen, hogy azonosuljanak a cég értékeivel, vagyis kongruensen, hitelesen képviseljék azokat.
Ritka, hogy egy cég jelentős belső erőforrásokkal, a felsővezetők szabad kapacitásokkal rendelkezzenek a tehetséges, de az adott helyzetben mégis tehetetlenül vergődő és ezért alulteljesítő vezetőik fejlesztésére.
Ilyenkor lépnek be a képbe a business coachok, akik külsősként biztosítják azt az erőforrást, ami a cégen belül az üzleti prioritások miatt sokszor nem áll rendelkezésre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése